gner : masood Web Theme : naztarin.com Theme Name : Blue Theme System : BlogFa, loxblog Theme Sort : Free Theme Tag : Blog, Personal, Blue --> ورزشـــــــــــــــهای رزمـــــــــــــــــــــــی

ورزشـــــــــــــــهای رزمـــــــــــــــــــــــی

.ufc . MMA. k-1. تای کیک بوکسینگ. دفاع شخصی .

مهارتهای ضد سلاح

برای بسیاری از هنرجویان اصطلاح مهارتهای ضد سلاح اشاره دارد به حرکاتی که در کلاسها و مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی سنتی انجام می شود.

سلاحها وسایل برابری بسیار قوی هستند که چنانچه به یک شخص یک چاقو و یا یک چوب و توضیحات کافی بدهید او میتواند حتی یک کمربند مشکی در رشته های رزمی را از پا در آورد.

 داشتن مهارت سلاحها منافعی انکار ناپذیردارد که در تمامی موقعیت ها وجود دارد.

برای یادگیری مهارت سلاحها شما باید سلاحهای مرسوم و غیر مرسوم را بشناسید.

سلاحهای مرسوم سلاحهایی هستند که فقط به عنوان سلاح طراحی شده اندو هیچ استفاده دیگری ندارند که تفنگ دستی یا یک تفنگ نیمه اتوماتیک- تونفا - نانچیکو - شمشیراز آن دسته هستند.

سلاحهای غیر مرسوم وسایلی هستندکه برای کاربردهای دیگری طراحی شده اندکه چاقوی آشپزخانه - سنگ- گوشی تلفن همراه - خودکار- دسته کلید و بسیاری دیگر از وسایل پیرامون ماکه از آنها می توان به عنوان یک ابزار دفاعی یا یک سلاح استفاده کرد.

برای دفاع در برابرسلاحها شما نیاز به دورههای آموزشی سلاحهای مرسوم و غیر مرسوم دارید.

دوره های آموزشی که در سطح باشگاهها وجود دارد اغلب آموزش سلاحهای مرسوم به صورت نمایشی می باشد و  هنر جویان در این آموزشها کار با سلاحها را آموزش می بینند ولی مبارزه و یا کاربرد آن توسط مربی آموزش داده نمی شود که دلیلهای مختلفی دارد که به شرح زیر می باشد.

۱- نداشتن تخصص کافی مربی برای آموزش مبارزه و کاربرد سلاح

۲-داشتن تخصص و عدم تمایل برای انتقال تکنیکها

۳-نداشتن ظرفیت هنرجویان برای گرفتن تکنیکها چه روحی و چه جسمی

در سطح باشگاهها آموزشها به صورت سطحی می باشد ولی در دورههای خصوصی درصد کارایی و یادگیری هنرجو چند برابر افزایش می یابد. در هر صورت یادگیری مهارت استفاده از سلاح در باشگاهها چه خصوصی و چه عمومی به صورت غیر کاربردی و اغلب نمایشی است.

اساتید سلاح اغلب آموزش سلاحهای مرسوم را انجام می دهند و کمتر کسی استفاده از سلاحهای غیر مرسوم را یاد گرفته و یا پس از یادگیری آموزش می دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: آیدین وکیلی ׀ تاریخ: جمعه 24 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , aidinvakile.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com